Newsroom
Z okazji 35-lecia firmy postanowiliśmy nieco unowocześnić nasz wizerunek. Zmiany, które zostały wdrożone stanowią z jednej strony odpowiedź na trendy obecne na rynku, a z drugiej strony wynikają z potrzeby odświeżenia polityki naszej firmy. Są swego rodzaju krokiem naprzód, kolejną fazą rozwoju naszej działalności.
„Idea jaka przyświeca nam w procesie rebrandingu to tworzenie biznesu w sposób odpowiedzialny i przemyślany. Stawiamy na budowanie relacji z naszymi klientami oraz na ciągły rozwój naszych produktów. Nasze marzenie to stać się liderem na rynku polskim. Chcemy aby nasi klienci mogli się skupić na prowadzeniu swojego biznesu, bez obaw o jakość opakowań, w których sprzedają swój produkt. Nasi eksperci stanowią gwarancję folii o wysokiej jakość, której recepturę opracowywaliśmy przez ponad 30 już lat” – Andrzej Bogucki, Prezes Zarządu
„Zmienia się nie tylko logo, ale przede wszystkim założenia i wartości marki. Chcemy być bliżej naszych klientów, wsłuchiwać się w ich potrzeby i w odpowiednim momencie na nie reagować. Dzisiaj filary naszej działalności stanowi jakość, doświadczenie, elastyczność oraz stabilność i to postaramy się Państwu jak najlepiej pokazać.” – dodaje Piotr Bogucki, Vice Prezes Zarządu.
Mamy nadzieję, że wszystkie zmiany przypadną Państwu do gustu oraz usprawnią naszą współpracę.